السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Untitl11
" إدارة المنتدى"

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Untitl11
" إدارة المنتدى"
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اقرأ القرآن
مطلوب مشرفين
=
المواضيع الأخيرة
» (ذكراللـه): أن سيدنا موسي مصري!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالجمعة أكتوبر 20, 2017 2:54 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (((( خـطـة الشـيـطـان! ))))
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالسبت أكتوبر 07, 2017 7:00 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (أسرار خطيرة جداً ممنوعة من التداول:لخفايا ما يحدث لمصر والعرب!الآن)
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد سبتمبر 03, 2017 8:12 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:08 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: (يكشف للشعـب!وللتاريخ؟) كيف دمرت مصر!وطوق شعبها بالفقر!)
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:05 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» اسرار خطيرة جداً لمخطط إبادة 93 مليون مصري أو تشتتهم لتدمير المنطقة!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد يوليو 16, 2017 5:56 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» تمالى بينسانى
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 10:03 pm من طرف hany4445

» قصيدة صرخة وطن
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 3:03 am من طرف hany4445

» ( نعم أسقطوا الطائـرة الروسية بقنبلـة!فأكشفهم يـا ريـس!)
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 10:30 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» ((( العـبقرية العربية هي الحـل! )))
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 12:06 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» !!! (مـفـاجــآت مـذهــلـة ـ لـن تصـدقـونـهــا! ـ عـن طـيـبـة! وعـبـقـريــة العـرب!) !!!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2015 10:38 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» يـا شعب مصر:المياه ستصبح أغلي من البنزين!نص أوامـر أوباما!في زيارة أثيوبيا
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2015 10:32 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

»  النائب/ محمد فريد زكريا:أمريكا منعت مشروعنا لمحور قناة السويس1984والآن ذو عائد 350 مليار دولار سنوياً!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالسبت أغسطس 08, 2015 1:46 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (( من قتل القادة العرب؟؟! ))
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 10:14 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» الخليجيون للمطابخ
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالثلاثاء مارس 17, 2015 8:02 am من طرف nikkigib

» النائب/ محمد فريد زكريا: نبـايـع!ونطالب القادة العرب بمبايعة الملك/ سلمـان زعيماً للعرب!)
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالسبت يناير 24, 2015 10:37 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: يا الـله! ويا رسول الـله! أنقذوا العرب من هذا الـذل والعــار
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالإثنين ديسمبر 29, 2014 10:33 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا:أسرار مذهلة عن تأمر أمريكا علي العرب! والصين!وروسيا!
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 24, 2014 10:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (عاجل من خادم الشعب إلي الرئيس!)
بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Emptyالثلاثاء نوفمبر 18, 2014 5:45 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

الساعة الآن
>

صفحتنا على facebook
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

زوارنا من أين؟
عداد الزوار

بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!!

3 مشترك

بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Empty بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!!

مُساهمة من طرف ehab.pop الإثنين ديسمبر 27, 2010 3:38 pm

لفتاة المصرية
تعالوا معايا أسمعكم كلام الفتاة المصرية في فترة الخطوبة وقبل الزواج
ياروح ألبي 0 ياحياتي 0 مقدرش أستغنى عنك أبدا ، أنا مش عاوزه حاجة من الدنيا غير انك تكون ويايا 0 ولو حد مزعلك ولايهمك العالم كله ياحياتي 000 مادمت أنا معاك 0
رايح فين وسايبني ياقمري خليك قاعد معايا شوية 0 بتونس بيك 0 مابتغبش عن بالي لحظة واحدة 0 بشوفك فارس أحلامي 0 ولما بنام بتجيني في كل أحلامي 00 إنت ملاك ياقمري 0 ياننوس ألبي ياتوتو !!

الفتاة المصرية بعد الزواج !!
مالك بتتأمر علينا كده ليه 0 مش عاجبينك ولا إيه ياخوى ؟ 0 إوعى تفتكر إني ماكنتش لاقية جواز 0 أنا ياواد كان بيتقدملي رجالة أحسن منك كتير 0 وكنت ممكن أتجوز سيد سيدك 0 ورفضت عرسان بالجملة 0 كل ده عشان إيه 00 عشان حتة سنكوح زيك مايسواش تلاتة أبيض في سوق العرسان 00 وبعدين إيه الكلام اللي انت رايح تقوله لأمي ده 00 أنا مبعرفش أطبخ ؟ 0 طب إجرى كل في المطاعم وشوف لك حد يغسل لك هدومك 0 إحنا مش ناقصين قرف !! ومالك عمال تشتكي من زيادة وزني !! مش لما أكون تخينة ومالية هدومي أحسن ماأكون معصعصة ياواد وشبه المعزة 00 جتك نيله مش وش خير !!

ــــــــــــــــــــــــــــــ
وبعد أن ساءت العلاقة بين الزوج المصري وزوجته أم لسان طويل
تنتظره في آخر الليل 00 جبت معاك أكلك يامنيل ؟؟ 0 ايه اللي انت شايله ده ؟ جايب حتة لحمة وشوية خضار وحبة فاكهة 00 ياما جاب الغراب لأمه !!.
قومي يللا يابت اعملنا لقمة ناكلها أنا جاى تعبان من الشغل !! 00
مابعملش 00 شوف انت كنت بتتسنكح فين لغاية دلوقت 0 وأنا كنت خدامة عند أهلك !!
يابت بلاش طولة لسان خلى يومك يعدي على خير !!
هتعمل إيه يعني 00
يابت اغذِي الشيطان وقومي ادخلي المطبخ اعملي الأكل !!
روح اتشملل وخش اطبخ ياروح أمك 0

فما كان من سبيل إلا أن صفعها صفعة قوية ( هذه المرأة سليطة اللسان ) 0 فصرحت ياابن المجنونة 0 بتضربني ياعرة الرجالة 00 طلئني 0 طلئنيييييييييييييييييييييي 0 طلئني ياابن الهبلة 0 ولا أرفع عليك قضية خلع !!
وليه قضية خلع يامتشردة 00 انت طالق يابت 0 طالق طالق طالق طالق بالتلاتة

بعد أن سمعت قرار الطلاق 0 جلست تولول وتصرخ

ياخرابي يامصيبتي 0 أروح بالعيال فين 00 الحئيني ياامه 00 تعال لي يابا 0
ويرفعها بالرغم من وزنها الثقيل ويضعها بجانب الشقة 0 والمارة يمصمصون شفايفهم 00
شفت الراجل قليل الأصل ياخد البنت لحم ويرميها عظم 0 منك لله يابعيد
لايعلمون الحقيقة 00
ويتم رفع قضية نفقة من قبل الزوجة والمحاكم حبالها طويلة

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــالفتاة السودانية

الفتاة السودانية في فترة الخطوبة وقبل الزواج
ياروح الرووووووووح 0 ياقلبي 00 ياحياتي 00 مابقدر أبعد عنك أبدا 0 أنا ماعايزة من الدنيا غير انك تكون لي وحدي
وين رايح ياقمرتي 0 اقعد ياونسي اقعد لاتغيب عني كتير يافارسي 0 انت ملاكي يااسمر ياقمري 00 يانونو قلبي

بعد الزواج
انا ماعجباك ولاشنو ياأخ 00 انت رافع خشمك على ايه 0 أوعك تفكر اني مرمية عليكي ياأخ 0أنا اتقدموا ليه رجال أحسن منك وكان ممكن أتزوج الأحسن منك ورفضتهم كلهم 00 وده كله عشان شنو 00 يللي ماتسوي تلاتة مليم 0 وداير شنو مني بكتر كلامك ده 00 انت قلتو لأبوى بنتك باتعرف تطبخ وتغسل 0 ياراجل ياشبه الخروف روح شوف ليك واحدة تغسل ليك هدومك 0 جاتك داهية تاخدك
ehab.pop
ehab.pop
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 1200
العمر العمر : 33
الموقع الموقع : مصر كلها بلدي
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بعمل واحد شاي
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/11/2009

https://shabab-e3lam.alafdal.net/profile?mode=editprofile

بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Empty رد: بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!!

مُساهمة من طرف ◄♥♥ سحر العيون ♥♥► الإثنين ديسمبر 27, 2010 4:12 pm

ههههههه
واحدة شبه المعزة و واحد شبه الخروف
ايه عالم الحيوان ده
انا باقول المعزة المصرية دي تتجوز الخروف السوداني هيبقوا كويسين
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 918
العمر العمر : 32
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Étudiant au Département de l'information
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 10/04/2009

بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!! Empty رد: بقولكم ايه فكوا شوية وشوفوا البنت بتعمل ايه في الراجل!!!

مُساهمة من طرف smsma الإثنين ديسمبر 27, 2010 4:23 pm

هههههههههههههههه
ربنا يسامحك بقى احنا بنعمل كده
اسكت احسن تطلعلك واحده فى البخت
وتعمل معاك اللى انت كاتبه ده
بس بجد موضوع دمه خفيف جدا

smsma

عدد الرسائل عدد الرسائل : 53
العمر العمر : 32
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/01/2010

مُساهمة من طرف ehab.pop الإثنين ديسمبر 27, 2010 5:13 pm

هههههههههههه في البخت حلوة دي يا سمسما بس
قطر الندى شكرا على مروركم انا قولت اخفها بدل الضغط والكأبة الي ملوا المنتدى يلا اضحكوا حرام عليكم
ehab.pop
ehab.pop
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 1200
العمر العمر : 33
الموقع الموقع : مصر كلها بلدي
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بعمل واحد شاي
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/11/2009

https://shabab-e3lam.alafdal.net/profile?mode=editprofile

- مواضيع مماثلة