السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Untitl11
" إدارة المنتدى"

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Untitl11
" إدارة المنتدى"
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اقرأ القرآن
مطلوب مشرفين
=
المواضيع الأخيرة
» (ذكراللـه): أن سيدنا موسي مصري!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالجمعة أكتوبر 20, 2017 2:54 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (((( خـطـة الشـيـطـان! ))))
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالسبت أكتوبر 07, 2017 7:00 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (أسرار خطيرة جداً ممنوعة من التداول:لخفايا ما يحدث لمصر والعرب!الآن)
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد سبتمبر 03, 2017 8:12 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:08 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: (يكشف للشعـب!وللتاريخ؟) كيف دمرت مصر!وطوق شعبها بالفقر!)
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:05 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» اسرار خطيرة جداً لمخطط إبادة 93 مليون مصري أو تشتتهم لتدمير المنطقة!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد يوليو 16, 2017 5:56 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» تمالى بينسانى
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 10:03 pm من طرف hany4445

» قصيدة صرخة وطن
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 3:03 am من طرف hany4445

» ( نعم أسقطوا الطائـرة الروسية بقنبلـة!فأكشفهم يـا ريـس!)
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 10:30 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» ((( العـبقرية العربية هي الحـل! )))
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 12:06 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» !!! (مـفـاجــآت مـذهــلـة ـ لـن تصـدقـونـهــا! ـ عـن طـيـبـة! وعـبـقـريــة العـرب!) !!!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2015 10:38 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» يـا شعب مصر:المياه ستصبح أغلي من البنزين!نص أوامـر أوباما!في زيارة أثيوبيا
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2015 10:32 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

»  النائب/ محمد فريد زكريا:أمريكا منعت مشروعنا لمحور قناة السويس1984والآن ذو عائد 350 مليار دولار سنوياً!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالسبت أغسطس 08, 2015 1:46 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (( من قتل القادة العرب؟؟! ))
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 10:14 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» الخليجيون للمطابخ
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالثلاثاء مارس 17, 2015 8:02 am من طرف nikkigib

» النائب/ محمد فريد زكريا: نبـايـع!ونطالب القادة العرب بمبايعة الملك/ سلمـان زعيماً للعرب!)
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالسبت يناير 24, 2015 10:37 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: يا الـله! ويا رسول الـله! أنقذوا العرب من هذا الـذل والعــار
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالإثنين ديسمبر 29, 2014 10:33 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا:أسرار مذهلة عن تأمر أمريكا علي العرب! والصين!وروسيا!
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالأربعاء ديسمبر 24, 2014 10:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (عاجل من خادم الشعب إلي الرئيس!)
تلخيص المواد..........................د.امال   و    د.زيدان Emptyالثلاثاء نوفمبر 18, 2014 5:45 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

الساعة الآن
>

صفحتنا على facebook
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

زوارنا من أين؟
عداد الزوار

تلخيص المواد..........................د.امال و د.زيدان

W7DA MEN EL NAS
mohagaba
6 مشترك

جديد تلخيص المواد..........................د.امال و د.زيدان

مُساهمة من طرف mohagaba الجمعة مايو 21, 2010 11:51 pm

[b]ازيكو يا شباب ..............الحمد لله انا لخصت ماده د .امال..............الفصل 1.3.4.6............................وبالنسبه للبا ب الثانى هو كبير ولازم يتذاكر من الكتاب وهو عباره
عن تعريفات.........................وبالنسبه للباب الخامس كتبت جزا منه ولسه الدكتوره هتكمله.......................والحمد لله لخصت ماده العلاقات بس هى كبيره بصراحه ........بس ان شاء الله هتبقى سهله علينا........................اللى عايز اى تلخيص يقولى وانا ان شاء الله نازله يوم الاثنين.....................سلام.
mohagaba
mohagaba
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 126
العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/10/2009

جديد رد: تلخيص المواد..........................د.امال و د.زيدان

مُساهمة من طرف W7DA MEN EL NAS السبت مايو 22, 2010 7:19 pm

ياريت لوتقدرى تنزليها على المنتدى بجد في ناس كتيرة هتستفاد ودة طبعا يرجعلك لان دة مجهودك بس هتكسبي ثوااااااااااااااب كبييييييييييييير وربنا يوفقك يارب Smile Smile Smile
W7DA MEN EL NAS
W7DA MEN EL NAS
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 115
العمر العمر : 32
الموقع الموقع : الشرقية
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : مذيعه بقناه p.t.v ومراسلة في قناه الشباب الفضائية
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 12/05/2010

مُساهمة من طرف aya السبت مايو 22, 2010 7:31 pm

السلام عليكم انا طالبة معاكي في قسم اعلام وكنت محتاجة جدا تلخيص د/زيدان لو ممكن اكتبيلي الرد
aya
aya

عدد الرسائل عدد الرسائل : 7
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 05/05/2010

مُساهمة من طرف mohagaba الأحد مايو 23, 2010 7:41 am

معلش والله انا مش هقدر اكتبهم عشان هما كتير.................................................وان شاء الله يا ايه انا هجيب ماده الدكتور زيدان معايا بكره ان شاء الله..............................بس انا مش عارفاكى لو انتى عرفه شكلى ياريت تبعتيلى................................
mohagaba
mohagaba
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف mohagaba الأحد مايو 23, 2010 7:43 am

وعلى فكره صحبتى معاها تلخيص ماده د.علاء ود. اسما لو حد عايزها.................................وربنا ينجحنا كلنا بتفوق.
mohagaba
mohagaba
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف memo love الأحد مايو 23, 2010 11:21 am

طيب لو سمحتى ممكن تقوليلى ايه هو المقرر بس فى مادة دكتورة امال ودكتور زيدان اصلى ماكنتش بحضر اخر المحاضرات
دا بعد اذنك طبعا
وهاكون متشكرة ليكى جدا
memo love
memo love

عدد الرسائل عدد الرسائل : 67
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : صحافيه
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمة من طرف memo love الأحد مايو 23, 2010 11:24 am

طيب لو سمحتى ممكن تقوليلى ايه هو المقرر بس فى مادة دكتورة امال ودكتور زيدان اصلى ماكنتش بحضر اخر المحاضرات
دا بعد اذنك طبعا
وهاكون متشكرة ليكى جدا
memo love
memo love

عدد الرسائل عدد الرسائل : 67
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : صحافيه
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمة من طرف aya الأحد مايو 23, 2010 2:10 pm

شكرا ليكي خالص انا مبسوطة انك حابة تساعدينا كدة بس للاسف انا مش عارفاكي مش مشكلة بقي بالنسبة للتلخيص هحاول اذاكر كدة .ربنا يوفقك ويوفقنا كلنا
aya
aya

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 05/05/2010

مُساهمة من طرف princess sindrella الأحد مايو 23, 2010 5:17 pm

لو سمححتي يا محجبه ممكن اخد منك التلخيصات اصورهم ده بعد ازنك طبعا اصل انا مش بعرف الخص خالص ومش فاهمه حاجه في امال ولا علاء ولا اسما لو ممكن ممكن تكتبيلي رد واقابلك واخدهم ميرسيييييييي flower

princess sindrella

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/11/2009

مُساهمة من طرف mohagaba الأحد مايو 23, 2010 9:48 pm

طبعا ممكن انا نازله بكره ان شاء الله................................وان شاء الله بكره د. امال هتقول المقرر ولسه د. زيدان ما قلش...............ولو عرفت اى حاجه هكتبها على المنتدى.
mohagaba
mohagaba
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف عاشقه العيون الثلاثاء مايو 25, 2010 8:19 am

لو سمحتى يامحجبه لو تقدرى تقبلينى فى الجامعه واخد منك الملخصات لانى بجد محتجاهم جدا وانا لخصت مادتين والوقت الباقى مش سامح انى اكمل تلخيص لازم ابتدى مذاكره وانا بجد محتاجه التلخيص بتاعك فلو تقبلى تكلمينى ع الايميل علشان اعرف منك هشوفك ازاى اكون شكراكى جدا
اروى
عاشقه العيون
عاشقه العيون

عدد الرسائل عدد الرسائل : 37
الموقع الموقع : فاقوس .شرقيه
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 09/06/2009

- مواضيع مماثلة