السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Untitl11
" إدارة المنتدى"

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Untitl11
" إدارة المنتدى"
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اقرأ القرآن
مطلوب مشرفين
=
المواضيع الأخيرة
» (ذكراللـه): أن سيدنا موسي مصري!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 20, 2017 2:54 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (((( خـطـة الشـيـطـان! ))))
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 07, 2017 7:00 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (أسرار خطيرة جداً ممنوعة من التداول:لخفايا ما يحدث لمصر والعرب!الآن)
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد سبتمبر 03, 2017 8:12 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:08 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: (يكشف للشعـب!وللتاريخ؟) كيف دمرت مصر!وطوق شعبها بالفقر!)
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:05 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» اسرار خطيرة جداً لمخطط إبادة 93 مليون مصري أو تشتتهم لتدمير المنطقة!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 16, 2017 5:56 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» تمالى بينسانى
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 10:03 pm من طرف hany4445

» قصيدة صرخة وطن
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 3:03 am من طرف hany4445

» ( نعم أسقطوا الطائـرة الروسية بقنبلـة!فأكشفهم يـا ريـس!)
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 10:30 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» ((( العـبقرية العربية هي الحـل! )))
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 12:06 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» !!! (مـفـاجــآت مـذهــلـة ـ لـن تصـدقـونـهــا! ـ عـن طـيـبـة! وعـبـقـريــة العـرب!) !!!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2015 10:38 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» يـا شعب مصر:المياه ستصبح أغلي من البنزين!نص أوامـر أوباما!في زيارة أثيوبيا
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2015 10:32 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

»  النائب/ محمد فريد زكريا:أمريكا منعت مشروعنا لمحور قناة السويس1984والآن ذو عائد 350 مليار دولار سنوياً!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 08, 2015 1:46 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (( من قتل القادة العرب؟؟! ))
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 10:14 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» الخليجيون للمطابخ
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 17, 2015 8:02 am من طرف nikkigib

» النائب/ محمد فريد زكريا: نبـايـع!ونطالب القادة العرب بمبايعة الملك/ سلمـان زعيماً للعرب!)
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 24, 2015 10:37 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: يا الـله! ويا رسول الـله! أنقذوا العرب من هذا الـذل والعــار
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالإثنين ديسمبر 29, 2014 10:33 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا:أسرار مذهلة عن تأمر أمريكا علي العرب! والصين!وروسيا!
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالأربعاء ديسمبر 24, 2014 10:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (عاجل من خادم الشعب إلي الرئيس!)
الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 18, 2014 5:45 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

الساعة الآن
>

صفحتنا على facebook
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

زوارنا من أين؟
عداد الزوار

الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا

dorra
السيد اسماعيل
6 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Empty رد: الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا

مُساهمة من طرف محبة مصر الأحد يناير 10, 2010 7:20 pm

رائف كتب:لو سمحت يا استاذ عمر امسح الموضوع انا اساسا غلطت ان انا نزلته...

انا مش عارف المنتدى ماله اليومين دول كله مشاكل وخناقات وزوابع
الظاهر حالة التخبط اللى احنا عايشينها في الواقع ظهرت على المنتدى.

وربنا يهدينا

يا رائف احنا ما نستغناش عن مساهماتك وبعدين ياعم ما تكبرش الموضوع وماتنساش اننا ناقصات عقل ودين
وف الاول والاخر كل واحد له رايه وبعدين احنا ف اعلام ودى حرية راى

محبة مصر
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 444
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/12/2009

الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا - صفحة 2 Empty رد: الشرطة المصرية تشتبك مع مسيحيين بقنا

مُساهمة من طرف ???? الأحد يناير 10, 2010 9:37 pm

الموضوع ميستاهلش كل الضجة دى وانا اسف اذا كنت اسأت لأى عضو في المنتدى .....

ومعلش اذا كان في بعض التحيز او عدم قبول رأى لأحد... لأن الواقع الذي نعيشه والمجتمع الذي نعيش فيه من الاسرة للحكومة عودونا على التفرد بالرأى والتعصب..... ومبارايات الكورة برضه ...............

آسف للمرة الثانية ...

وشكرا.... وجزاكن الله خيرا

????
زائر

مُساهمة من طرف ◄♥♥ سحر العيون ♥♥► الأحد يناير 10, 2010 9:42 pm

ياااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله
الخناقة خلصت
انا كنت جاية اهدي النفوس بس جيت متأخرة
مش عارفة مالكوا سبحان الله ما كل واحد حر ينزل اللي هو عاوزه
المفروض الردود تكون كويسة و تفتح النفس
لا مؤاخذة يا درة يا عسل بلاش برميل رخامة و الاسلوب اللي مش تمام ده
" كده غلط يا عسل " المفروض احنا اعلاميين يكون اسلوبنا كويس و لا ايه يا عسل ؟؟؟؟؟؟

◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 918
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمة من طرف dorra الإثنين يناير 11, 2010 8:46 am

اوكي انا اسفه

dorra
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل عدد الرسائل : 229
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 12/11/2009

مُساهمة من طرف nile daughter الإثنين يناير 11, 2010 6:08 pm

متشكرة يا قطر الندى لانك دفعتى عنى انا والله من ساعت ما قريت الشتيمة دى وانا مضايقة ومعدش لية نفس اتكلم او اعمل اى تعلق لاناللى قولتو ميستهلش الشتيمة دى  وكنت عايزة ارد على مس درة واقولها انا مش برميل رخامة ومكنتش اعرف ان اللى يقول رايو على المنتدى بقى يتشتم دى حاجة بجد تكسف على العموم المسامح كريم  على فكرة دى مش اخلاق اعلامين لان احنا يا ما هنسمع اراء تختلف كليا عن ارانا المفروض ان احنا نحترمها مش نقول كلام ملوش لازمة  

nile daughter

عدد الرسائل عدد الرسائل : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/01/2010

مُساهمة من طرف dorra الإثنين يناير 11, 2010 10:18 pm

بص انت غليطي فيا لما التلي تفتخري بايه صح ولا لاء فبلاش تعملي نفسك مظلومه ويا قطرة الندى بليز روحي للموضوع لي ردت عليا فيه وحش وحتشوف اني هي لي بتدت

dorra
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف nile daughter الثلاثاء يناير 12, 2010 9:01 pm

بصى انا والله كتبت الكومنت دا اول ما اشتركت فى المنتدى انا اصلا بحسبك واحدة مصرية عاملة نفسها جزائرية دا اللى نرفزنى بس بعد ما عرفت انك جزائرية انا بقولك سورى يا درة اهلا بأهل الجزائر بحبكم بزاااااااف ومش شوية بلطجية هيسيؤ لسمعة البلد سورى يا درة بس لو شتمتينى تانى هيبقى فى كلام تانى انا اهو ببتدى معاكى صفحة جديدة بس انا فعلا نفسى اقولك حاجة جواية انت لما دخلتى المنتدى الكل بيعاملك كويس اووى ومحدش بيحاول يضايق مع ان اققل حاجة بنقولها بضيقك حتى لو الحد دا مش قصدو والكل دايما يعتذرلك بس انا بتهيألى ان لو حد مصرى على المنتدى بتاعكو  اكيد مش هتعملوا نفس المعاملة  يعنى احنا عمرنا مزعلناكى لدا كلو يعنى حولى متخديش الكلام عليك وكبرى دماغك شوية ويا ستى حاتى راسك ابوسها لو زعلانة سورى يا جميل 

nile daughter

مُساهمة من طرف محبة مصر الثلاثاء يناير 12, 2010 9:14 pm

لا مش لدرجة بوس الراس يعنى احنا اللى نبوس راسها خليك انت على جنب معلش ما فيش هنا هذار
ربنا يهدى النفوس

محبة مصر
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف nile daughter الثلاثاء يناير 12, 2010 9:35 pm

يا محبة مصر انا مش عايزة الموضوع يطور يعنى انا لما قولت رايى اتقال عليا برميل رخامة وفى شتايم احنا مش بنفهمها انا مش عايزة الموضوع يطور بنا دا قصدى والله وانا على فكرة مبهزرش يعنى مش معقول كل ما نتكلم حد يرد رد كدا دا بيجرح مشاعرنا فالصلح احسن علشان محدش يسئ لينا انتى فهمة قصدى وهى 

nile daughter

مُساهمة من طرف محبة مصر الثلاثاء يناير 12, 2010 10:58 pm

انا اسفه جدا جدا جدا جدا جدا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
والله ماكنتش اعرف انك بنوته معلش انا اسفه كنت مفكراكى ولد
انا اسفه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
محبة مصر
محبة مصر
عضو فعال
عضو فعال

العمر العمر : 33

مُساهمة من طرف محبة مصر الثلاثاء يناير 12, 2010 11:01 pm

ما ركزتش فى اسمك غير دلوقتى فعلا انا اسفه جدااااااااااااااااااااا
محبة مصر
محبة مصر
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف ◄♥♥ سحر العيون ♥♥► الثلاثاء يناير 12, 2010 11:14 pm

أنا قولت الخناقة خلصت أتااااااااااااري لسه في جزء تاني
يووووووووووووووووووة
خلااااااااااااااااااااااص خليكوا سريلاك كده مفيش حاجة تستاهل وجع الدماغ ده
أووووووووووووووووف
أبقى اشوف رد تاني هنا اهو كفااااااااااااااية حراااااااااااااام
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
عضو فعال
عضو فعال

العمر العمر : 32
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Étudiant au Département de l'information

مُساهمة من طرف محبة مصر الثلاثاء يناير 12, 2010 11:22 pm

كنت ناويه ارد بس علشان خاطرك مش هارد
هههههههههههههههههههههههه
محبة مصر
محبة مصر
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمة من طرف ◄♥♥ سحر العيون ♥♥► الثلاثاء يناير 12, 2010 11:30 pm

تمااااااااااام كده
قفلوا بقى الله يكرمكوا
ناس مبتجيش غير بالعين الحمرا
لاااااااازم يعني
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
◄♥♥ سحر العيون ♥♥►
عضو فعال
عضو فعال

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Étudiant au Département de l'information

مُساهمة من طرف dorra الأربعاء يناير 13, 2010 10:04 am

nile daughter كتب:بصى انا والله كتبت الكومنت دا اول ما اشتركت فى المنتدى انا اصلا بحسبك واحدة مصرية عاملة نفسها جزائرية دا اللى نرفزنى بس بعد ما عرفت انك جزائرية انا بقولك سورى يا درة اهلا بأهل الجزائر بحبكم بزاااااااف ومش شوية بلطجية هيسيؤ لسمعة البلد سورى يا درة بس لو شتمتينى تانى هيبقى فى كلام تانى انا اهو ببتدى معاكى صفحة جديدة بس انا فعلا نفسى اقولك حاجة جواية انت لما دخلتى المنتدى الكل بيعاملك كويس اووى ومحدش بيحاول يضايق مع ان اققل حاجة بنقولها بضيقك حتى لو الحد دا مش قصدو والكل دايما يعتذرلك بس انا بتهيألى ان لو حد مصرى على المنتدى بتاعكو  اكيد مش هتعملوا نفس المعاملة  يعنى احنا عمرنا مزعلناكى لدا كلو يعنى حولى متخديش الكلام عليك وكبرى دماغك شوية ويا ستى حاتى راسك ابوسها لو زعلانة سورى يا جميل 
وانا كمان اسفه وعلى فكرا انا مازتش حد هنا عشان كده محدش ازاني وانا مش بتعامل كويس عشان اجزئريه انا بتعامل كويس عشان انا بعامل الكل كويس ويا سيتي انا بردو ظفتكم وانتو اهل الكرم انا مبخدش الكلام عليا الا اذا توجهلي يا ست حصل خير وحنا كلنا اخوات

dorra
عضو فعال
عضو فعال

الموقع الموقع : في الجزائر
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة اعلام واتصال

مُساهمة من طرف dorra الأربعاء يناير 13, 2010 10:08 am

والله مكن اعرف اني قطرة الندى محرجا منكتبش اسفه ويا ولي هي بتؤول العين الحمرا حتعملي ايه هههههههههههههههههههههه

dorra
عضو فعال
عضو فعال

الموقع الموقع : في الجزائر
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة اعلام واتصال

مُساهمة من طرف nile daughter الأربعاء يناير 13, 2010 6:14 pm

عادى يا جميل 

nile daughter

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2