السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
 سؤال هام فى التدريبات  Untitl11
" إدارة المنتدى"

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السلام عليكم ، شكرا لزيارتك منتدى شباب إعلام ، نتمنى أن تكون فى أطيب حال .
إذا كنت عضوا فى منتدى شباب إعلام ، اضغط دخول .
وإن لم تكن ، فيسعدنا اشتراكك معنا وانضمامك إلى أسرة منتدى شباب إعلام .
 سؤال هام فى التدريبات  Untitl11
" إدارة المنتدى"
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اقرأ القرآن
مطلوب مشرفين
=
المواضيع الأخيرة
» (ذكراللـه): أن سيدنا موسي مصري!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالجمعة أكتوبر 20, 2017 2:54 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (((( خـطـة الشـيـطـان! ))))
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالسبت أكتوبر 07, 2017 7:00 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (أسرار خطيرة جداً ممنوعة من التداول:لخفايا ما يحدث لمصر والعرب!الآن)
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد سبتمبر 03, 2017 8:12 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:08 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: (يكشف للشعـب!وللتاريخ؟) كيف دمرت مصر!وطوق شعبها بالفقر!)
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا: رسالة للشعب: في غفلتنا نجح مخطط إبادة شعب مصر!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد يوليو 30, 2017 5:05 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» اسرار خطيرة جداً لمخطط إبادة 93 مليون مصري أو تشتتهم لتدمير المنطقة!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد يوليو 16, 2017 5:56 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» تمالى بينسانى
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 10:03 pm من طرف hany4445

» قصيدة صرخة وطن
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأحد أغسطس 28, 2016 3:03 am من طرف hany4445

» ( نعم أسقطوا الطائـرة الروسية بقنبلـة!فأكشفهم يـا ريـس!)
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 10:30 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» ((( العـبقرية العربية هي الحـل! )))
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2015 12:06 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» !!! (مـفـاجــآت مـذهــلـة ـ لـن تصـدقـونـهــا! ـ عـن طـيـبـة! وعـبـقـريــة العـرب!) !!!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالجمعة أكتوبر 30, 2015 10:38 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» يـا شعب مصر:المياه ستصبح أغلي من البنزين!نص أوامـر أوباما!في زيارة أثيوبيا
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2015 10:32 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

»  النائب/ محمد فريد زكريا:أمريكا منعت مشروعنا لمحور قناة السويس1984والآن ذو عائد 350 مليار دولار سنوياً!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالسبت أغسطس 08, 2015 1:46 am من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (( من قتل القادة العرب؟؟! ))
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالثلاثاء أبريل 14, 2015 10:14 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» الخليجيون للمطابخ
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالثلاثاء مارس 17, 2015 8:02 am من طرف nikkigib

» النائب/ محمد فريد زكريا: نبـايـع!ونطالب القادة العرب بمبايعة الملك/ سلمـان زعيماً للعرب!)
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالسبت يناير 24, 2015 10:37 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب/ محمد فريد زكريا: يا الـله! ويا رسول الـله! أنقذوا العرب من هذا الـذل والعــار
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالإثنين ديسمبر 29, 2014 10:33 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» النائب محمد فريد زكريا:أسرار مذهلة عن تأمر أمريكا علي العرب! والصين!وروسيا!
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالأربعاء ديسمبر 24, 2014 10:06 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

» (عاجل من خادم الشعب إلي الرئيس!)
 سؤال هام فى التدريبات  Emptyالثلاثاء نوفمبر 18, 2014 5:45 pm من طرف النائب محمد فريد زكريا

مواضيع مماثلة
الساعة الآن
>

صفحتنا على facebook
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

زوارنا من أين؟
عداد الزوار

سؤال هام فى التدريبات

3 مشترك

new news سؤال هام فى التدريبات

مُساهمة من طرف dbdoba السبت مايو 28, 2011 6:42 am

الاول اذيكوا و ربنا يوفقنا كلنا باذن الله و بعد كده عاوزه مساعده بسيطه بس ارجو الافاده من حد متاكد من اجابته (1) اول سؤال فى الشيت اجابته تدريب ميدانى طيب السؤال التانى ليه نقول الميدانى برده و هو قال اهداف التدريبات و بس و كمان مش ربط بينهم و انا عارفه ان ايهاب نزل الاجابات كلها انوا الاول و التانى ميدانى بس انا عاوزه نقول راينا سوا و نشوف لو جه نعمل ايه بليييييييييز Mad (2) الحاجه التانيه الكتاب عباره عن 4فصول اهمهم التانى و الرابع و التالت هنذاكر المتحدد منه بس يفضل الاول و بيتهيقلى انوا مش مهم و ممكن مش نذاكره و خصوصا انوا بيجيب اختيارى 3 اسءله بنجاوب بس 2 يعنى كده او كده التانى و الرابع جيين رايكوا ايه و هل حد بيعمل كده فعلا و لا لا يعنى 4فصول نذاكر 3 و لو3 نذاكر 2 لانى للاسف متاخره بالمذاكره Embarassed (3) هل الدكتور زيدان بيجيب على كل فصل سؤال مستقل بنفسه و لا كل سؤال شامل من كل فصل شويه ارجو الافاده و اسفه للاطاله بس ياريت تجاوبونى عال3 اسءله و المهم انوا تفهموا قصدى لان الاسءله ممكن غريبه شويه Rolling Eyes اى حد محتاج مساعده و انا عرفاهه هجاوبوا ان شاء الله Very Happy
dbdoba
dbdoba

عدد الرسائل عدد الرسائل : 20
العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/05/2011

new news رد: سؤال هام فى التدريبات

مُساهمة من طرف الكتكوته السبت مايو 28, 2011 11:14 am

السوال الاول اجابته مقتطفات من ص242,243+78
باختصار طبعا يعنى الاتنين انا كتبت كده في الشيت
السوال التانى الفصل الاول اقريه باهتمام شويه يعنى مش مذاكره اوى اوى
عشان فكره امتحان سنه اولى كان شامل كل الكتاب بالاخص مثلا اسئله طبيعة وماهيه العلاقات
السوال التالت هو امتحانات سنتين الي فاتت حبه كان كل سوال مستقل بالفصل معين والتانى كان سلطة يعنى مش بيرسى علي حل
ممكن طلب ممكن تكتبي ليه سوال الشيت الي بيجى في الامتحان وان كان نكتبه عربي ولا انجليزى في مادة الترجمه؟ويا رب ننجح كلنا جميعا
الكتكوته
الكتكوته

عدد الرسائل عدد الرسائل : 35
العمر العمر : 32
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : باقكر ديما في بكره
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/05/2011

مُساهمة من طرف dbdoba السبت مايو 28, 2011 10:17 pm

بصى انا بصيتلك فى الامتحانات بيقول بالانجليزى اختارى موضوع عن ..... و اعملى عنه (بحث) و فكل الامتحانات نفس السؤال متكرر كتير a choose amass media topic and then present ashort resersh about it ده الشيت القديم يعنى هيكون بتاعنا زى ده باختلاف كلمه و ساءل الاعلام
dbdoba
dbdoba

مُساهمة من طرف معاكى يا مصر الإثنين مايو 30, 2011 1:48 pm

ممكن توضحى يادبدوبه انا مش عارفه احاول افهم اى حاجه
معاكى يا مصر
معاكى يا مصر

عدد الرسائل عدد الرسائل : 47
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : بيتنا
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/05/2011

مُساهمة من طرف dbdoba الإثنين مايو 30, 2011 5:42 pm

انا كتباه بصيغه تانيه فى موضوع ايهاب تعالو نشوف حل شيت ماده التدريب لتالته علاقات يا ريت تدخلى و تجاوبينى
dbdoba
dbdoba

- مواضيع مماثلة